Waar moet ik beginnen? terwijl dat het nooit beëindigt.?
Ik voel me laatste tijd eenzaam in nederland. Ik heb een andere nationaliteit maar toch probeer ik zoveel mogelijk mezelf met alles te combineren. Ik probeer sociaal te zijn ik ga graag met mensen om. ik wil een toekomst in nederland ik wil echt zoveel dingen. En de slechtste kant is ik ben warmbloedig. Ik geloof en vertrouw aan iedereen en dan trap ik ook heel snel in als ze een keer een neppe breed smile op zijn gezicht dragen. Ik kan niet alles honderd procent begrijpen maar op school verwachten ze dan dat ik alles in een keer heel goed moet doen en herhalen opschrijven wat dan ook. Mijn docenten kunnen makkelijk zeggen je denkt dingen die helemaal niet goed zijn en je gaat zo maar doen. Als ik niet weet dan ga ik ook logisch eens nadenken en dan ga ik toch proberen om zelf op te lossen? Als ik niets aan je KAN en MAG vragen terwijl je zegt dat het niet zo is en doet dat het wel zo is hoe moet ik dan vooruit kijken en doen wat het beste is? Mijn vader is al 'n tijdje weg van huis. 7 jaar of zo? ik weet het niet. Ook financieel problemen hebben we. Ik wil graag studeren maar ook op school kom ik van die docenten tegen die niet eens mij helpen. Ik kan niet zo makkelijk aan iemand schreeuwen en doen wat die verdiend omdat ik zelf dat ook niet wil. Ik weet het niet. Ik heb het echt moeilijk. Ik wilde graag kwijt. En waarom we hier gekomen zijn? dat is pas nog tragedischer. Waar moet ik beginnen? terwijl dat het nooit beëindigt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.