Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke bloemen vindt je echt verschrikkelijk lelijk en vooral waarom?

Mijn vader vond de bloemen van de Arondskelk afschuwelijk ,terwijl het hele mooie witte bloemen zijn. Ja zij hij dan, die zie ik altijd op een kerkhof staan. Dus een bloem lelijk vinden is vaak gekoppeld aan een ervaring. Ben erg benieuwd of dat vaak voorkomt?

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Hortensia's. Dat vind ik zulke stijve, truttige bloemen. Ik associeer ze direct met verzorgingshuizen, ik weet niet waarom, misschien dat de naam daar ook aan bijdraagt...
Hortensia.. Zo heten alleen oude mensen (of de heks uit Donald Duck)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Paardenbloem... In de wei leuk om te zien maar mijn gazon wil ik toch paardenbloemen vrij hebben. Persoonlijk vind ik een strak gazon met die bloemen erin onverzorgd lijken. Steek ze er dus zelf altijd uit.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Bloemen zijn per definitie mooi... :)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Afrikaantjes. Die bloemen associeer ik met truttigheid. Je ziet ze meestal in stijve randjes in enorm tuttige tuintjes staan.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Anjers! Vind het gewoon lelijke bloemen! Heb er geen nare ervaringen mee, vind ze gewoon echt lelijk!
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Het is heel triest maar ik kan geen roos zien zonder te denken aan de titel van een boek "een roos van vlees" met daarbij een wonderschoon gynacologisch plaatje in mijn hoofd waar de honden geen brood van lusten.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ik blijf Azalea's mooi vinden.Heb ook een paar jaar in de Azaleastraat gewoond.Misschien toeval?
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Een dikke, harige steel. Hier en daar een lelijk blad aan die steel.

Helemaal bovenop een harde, ruwe, donkerbruine cirkel. Aan de buitenkant van die cirkel wat kleine gele blaadjes.

Anders gezegd: ik vind zonnebloemen verschrikkelijk lelijk.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
De bos bloemen die de korfbalclub aan de deur verkocht. Mijn hele kast zat vol met kleine zwarte beestjes.
Ik kan de bloemen nog wel zien, maar ik raak ze nooit meer aan. Ik geloof dat het chrysanten waren.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
madeliefjes. bah wat een zeik naam zeg. en wat een foute keuzen voor zo een lelijke bloem.
x
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing