Onwenselijke confrontatie met gevoelens van ouder iemand. Hoe los ik dit op en behoud ik een goede relatie met deze persoon?
Ik maak al enige tijd schoon bij een oudere man zo ongeveer een keer per maand.
Toen ik gister binnenkwam kreeg ik wel op heel directe wijze te horen dat hij door mij weer tot leven gekomen was.
En wel dat hij een erectie had gehad bij het idee dat ik langs zou komen.
Of ik niet in plaats van schoonmaken andere diensten kon verlenen tegen vergoeding..
Ik heb hem ook nog eens hardhandig van mij af moeten duwen.
Ben vertrokken zonder schoon te maken en voelde mij compleet overrompeld en weet niet wat ik hier mee aan moet.
Heb een sms gestuurd vandaag met de tekst:
Sorry het is nooit bij mij opgekomen dat ik dit soort gevoelens bij u los zou kunnen maken.Ik dacht met een heer van doen te hebben.Ik zal u niet verder belasten met mijn aanwezigheid.
Want ik ben veel te zacht om u hardhandig te confronterenen en vraag mij bovendien af of dit zinvol zou zijn.
Nu ben ik dus wel eerlijk geweest en heb gezegt waar het op staat maar ik ben ook mijn klusje kwijt dat ik op dit moment goed kan gebruiken om enigsinds rond te komen.
Heeft iemand van jullie ervaring in dit soort zaken en hoe ze anders op te lossen.
Zodat je wel je klusje behoud maar geen ongemakkelijke situatie er aan overhoud.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.