Ben ik geestelijk gek aan het worden?
Ik heb de soms 's avonds voordat ik wakker wordt een rare ervaring en ik denk dat dit een geestelijke ziekte ofzo is.
Dit overkomt me ik lig in bed en ineens krijg ik het gevoel dat me hele lichaam slaapt (netzoals als je op je arm heb gelegen zo'n tintelend gevoel maar dan over je hele lichaam). Zo begint het altijd en ik kan me niet meer bewegen en ik wil dat erg graag (netzoals dat als je arm slaapt je je niet kan bewegen, maar dan over je hele lichaam)
Dan zijn er verschillende mogelijkheden ik hoor geschreeuw soms onvestaanbaar en soms heel duidelijk.
Soms zie ik schimmen/schaduwen.
En soms (dit is serieus en het engste) het gevoel dat ik opstijg de lucht in en door me kamer heen geslingerd wordt in de lucht. En de hele tijd heb ik het gevoel dat ik klaarwakker ben.
Vroeger toen ik klein was 9 jaar was dit de eerste keer dat me dit over kwam en het was zelfs zó erg dat ik niet meer durfde te slapen. Me moeder vond dit altijd waanzin en zei dat ik me niet moest aanstellen. Me vader heeft toendertijd ervoor gezorgd dat ik met een kinderpsychiator kon praten maar die kwam niet verder dat ik het dromen zijn en dat iedereen weleens nare dromen hebben en dat wel meer kinderen bang worden van dromen.
Nu ben ik volwassen en heb ik er nog steeds last van alleen nu is het wel veel minder alleen is het nu zo dat het kan zijn dat ik een half jaar niks merk. En dan ineens 2 weken krijg ik dit 2 keer per nacht. Komt dit iemand bekend voor?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.