Wat moet ik hier nu mee?
mijn schoondochter van 20 jaar komt eens in de 4 weken ongeveer anderhalve dag .
ze is een leuk meisje maar en eet vegetarisch maar als ik dus vegetarisch kook eet ze een klein muize hapje om zich vervolgens na het eten vol te stoppen met koek en snoep die ze vaak zelf bij zich heeft.
wij zijn indische mensen dus eten nog al pittig dus als ik vegetarisch kook moet het wel lekker kruidig(niet persee pittig ) zijn anders eten wij het ook niet.
de koffie die wij drinken (van de aldi en sesceo) lust ze ook niet, mijn zoon haalt voor haar de koffie die ze alleen lust en nog wat basis dingen zoals halfvolle melk want magere melk drink ze ook niet.
als ze er dus is in het weekend hou ik dus maar vaak op zaterdag een brooddag, maar ja dan gaat ze weer naar de winkel om afbakbroodjes te halen terwijl er lekkere krentebollen en volkorenbruin in huis is.
ik eet er tomatensoep bij maar ook die hoeft ze niet en gaat romige tomatensoep uit een pakje halen.
ze was helemaal enthosiast over de verhalen van mijn zoon dat ik zon lekkere waldorf salade gemaakt had , dus ging ik die voor haar maken maar mijn zoon nam het over en had er teveel cremefraiche in gedaan en dus smaakte het te romig, vervolgens lieten ze de salade staan en gingen weg zoals ze al afgesproken hadden en daar zat ik dan met mijn salade die ik overigens met citroensap wel lekker heb gekregen.
mijn man zegt dat ze gewoon verwend is en zich aan ons aan moet passen ipv wij aan haar
Oja en nog ondankbaar ook!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.