Wat zegt deze kleur over de overheid?
ik ken iemand en die huurt een zonderdakwoning....
nu weet ik dat kleur een kwestie van smaak is..... maar ook een psychologische factor....
nu is het zo dat een zonderdak woning een plan is van de overheid : een mens in problemen die huurt dan zo een woning : en het tapijt en de gordijnen die zitten er dan al standaard in...
Maar die persoon die ik ken die voelt zich niet goed in het huis : de vloerbedekking is knal rood en de gordijnen vloeken daartegen in en zijn knal geel..
nu weet ik wel bijv dat mensen die zo een huis inrichten dat die daar een studie voor hebben gedaan ( binnen huis architectuur met semi psychologie )
maar ha ja de gangbare mode in het heden is : dat als je je huis inricht dat je dan rustige kleuren gebruikt ( natuurlijk en homogeen )
dit ook met het achterliggende idee dat de maatschappij al heel veel druk op je legt en kiezen mensen thuis vaak voor een rustgevende kleur..... voor hun psychische gezondheid....
dit dus ten opzichte van " probleem mensen " die dan in een heel ander kleuren palet worden geschaard....
dit vroeg ik me af en hoop op een antwoord. begaat de overheid hier een misser? een schot naast het doel?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.