Hoe kom ik van deze onzekerheid af?
Hoi allemaal,
Al jaren zit ik met iets waar ik steeds maar weer onzeker van wordt.
Het zit zo:
Eind 2012 ben ik begonnen met rijlessen, dit vond ik ontzettend leuk om te doen.
Na 7 rijlessen drongen mijn ouders er me op aan om er wegens financiele redenen ermee te gaan stoppen.
Sinds ik ermee gestopt ben loop ik me al jaren daarvoor te schamen en ik schaam me nog meer dat ik hem nu (op 22 jarige leeftijd) nog steeds niet heb.
Ik wordt ook steeds jaloerzer als ik leeftijdgenoten zie die hem wel hebben en dan hun eerste auto hebben.
Ik krijg dan steeds het gevoel dat ik als een loser wordt aangezien omdat ik mijn rijbewijs niet heb.
Nou wil ik graag verder maar toen ik nog bij mijn ouders woonden zeiden ze steeds: 'Ja, als je op jezelf woont!'
Nu woon ik ook op mezelf en ik heb werk vanuit mijn BBL opleiding (4 dagen werken en 1 dag school, MBO opleiding) maar het geld laat het me steeds niet toe.
Wat er tot leidt dat ik nog langer moet wachten totdat ik weer verder kan gaan en me nog steeds als een loser zie naar anderen en dat ik me nog heel lang moet schamen.
Dit vind ik heel vervelend.
Ik wil heel graag verder met mijn rijlessen maar ik wil niet dat ik zo onzeker over kom.
Hoe kom ik hier van af?
Laat het me weten!