Hoe kan ik me weer beter herinneren wat ik op welke dag gedaan heb?
Ik ben nu 20 jaar en 5, 6 jaar geleden had ik nog geen problemen met het herinneren van wat ik op welke dag van de week gedaan had.
Sinds een paar jaar heb ik wat psychische problemen en veel stress, hierdoor vergat ik veel en had ik moeite met het onthouden van dingen.
Inmiddels is zijn de meeste problemen opgelost maar heb ik nog steeds moeite met het onthouden van wat ik op welke dag van de week gedaan heb. Ik moet heel diep graven in mijn geheugen om me te herinneren wanneer ik bijvoorbeeld voor het laatst heb gesport. Was het nou gister of 3 dagen geleden? Dat maakt in mijn gedachten niks uit. Ook afspraken met anderen kan ik moeilijk meer terughalen. Ik weet dat ik ergens ben geweest maar niet meer of het nou gister was of vorige week.
Voor mijn psychische problemen was dit anders en had ik hier geen moeite mee. Nu wil ik dit graag oplossen maar hoe doe ik dit? Hoe zorg ik dat me bijvoorbeeld beter herinner wat ik op welke dag gedaan heb? Zijn hier trucjes voor of een bepaalde training?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.