Is er een manier om van stalkgedrag af te komen als ik zelf stalkgedrag toon en hoe?
De eerste keer dat ik verliefd werd op een meisje, werd ik afgewezen door haar en begon ik haar te stalken via Facebook. Iedereen werd boos en ik wilde het zelf ook niet. Na een tijdje stopte het. Nu ben ik op een ander meisje verliefd die een relatie heeft en nu begin ik ook haar weer een beetje te stalken via Facebook en kijk de hele tijd naar haar wat ze vervelend vindt. Ik wil hier echt vanaf, maar ik weet niet hoe. Ik weet niet eens of ik er van af kan komen. Ik heb er echt alles voor over, omdat als ik bij haar stop er vast wel weer een meisje is waar ik verliefd op word en dan ga ik die ook weer stalken en zo blijft het doorgaan. Ik moet het zelf oplossen, want ik weet dat hulp vragen aan anderen geen nut heeft dus ik hoor het liefste een manier die ik zelf kan toepassen. Het liefste ook zoveel mogelijk. Ik wil gewoon vrienden met haar blijven en kan er echt niet tegen als ze hierom me nooit meer wilt zien wat al is gebeurd bij het eerste meisje.
Zouden jullie alsjeblieft willen helpen?
Hartstikke bedankt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.