Steeds terugkerende dromen (dagelijks zelfs) over moorden.?
Ik droom al mijn hele leven over mensen die vermoord worden en vind dit best vervelend. Als kind droomde ik elke nacht over "kidnappers" gehuld in zwart die of mij en mij familie kwam vermoorden (werd steeds wakker op dat moment) of die anderen vermoorden waar ik bijstond op een zeer gruwelijke manier. De dromen veranderden naarmate ik ouder werd steeds meer, maar dood en verderf bleef en enge dromen kwamen erbij. Zo droomde ik dat twee kinderen een liedje over het zandmannetje zongen en toen kwam hij tevoorschijn, smeet het jongetje tegen rijdende trein waar ik hem letterlijk uit elkaar zag spatten tegen de voorkant en het meisje propte hij in een houtversnipperaar waar ze langzaam tot pulp werd vermalen en bloed uit haar mond stroomde. Vannacht droomde ik dat iemand vermoord werd met een kettingzaag en een andere compleet onbekende zich verstopte onder het bed en doodgestoken werd met een breekijzer. Soms droom ik ook over schilderijen die tot leven komen en dergelijke. Dit soort dromen heb ik al mijn hele leven en ik vind het zeer vervelend, omdat ik ook wel eens gewoon een leuke droom wil hebben in plaats van dit. wat betekent dit en heeft het te maken met iets psychologisch? Ik vind het namelijk ook vervelend om aan mensen te vertellen.. De meeste van mijn vrienden vinden het wel heel erg "cool" en willen dat ook wel eens dromen, maar ik wil er alleen maar vanaf, want bijna iedere nacht is ook wel vervelend vind ik.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.