Wat veroorzaakt een rot gevoel, als ik een vraag hier op g.v. niet goed begrepen heb?
Dat is echt balen hoor, je doet je best om een goed antwoord te geven, blijkt later dat je de vraag totaal verkeerd begrepen hebt, dus ook een verkeerd antwoord gegeven, soms kan je het nog uitleggen maar soms ook niet en dat is balen!
Toegevoegd na 2 dagen:
Deze verwijderde vraag is terug gezet, ben hier erg blij om.
er bestaan ook geen verkeerde vragen, trouwens. goeievraag!
daarom is alles wat tegen jouw natuur ingaat
(dat ben je altijd zelf overigens..
het ik versus zijn zelf-natuur).. Het IK wil bewijzen dat 'zijn' natuur gevend is..
daarom stuit 'ie voortdurend op bewijzen dat 'ie NIET gevend is.... b.v. wanneer je uit alle liefde een antwoord heb gegeven,
en dan blijkt dat je helemaal die ander niet werkelijk gediend hebt...met je antwoord.. (dat vind de 'ik')
Het ik zegt dan: "Zie je wel: je bent helemaal niet gevend, je moet meer gevend worden.. je bent minder liefde dan ik van je verwacht"... Maar het Ik is niet gevend , de natuur is gevend.
Het hoeft helemaal niet bewezen te worden: het IS er al! En jouw antwoord zal TOCH dienen, ook al dien de het heel misschien niet deze vraag! Het zal dienen, want het is uit liefde gegeven! Het ik... denkt dat HIJ de gever is...
maar het is zijn natuur die geeft!
als dat geen opsteker is!
Gelukkig zijn geen van de antwoorden verwijderd.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.