Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

stemen in mijn hoofd kan je daar mee praten?

Ik heb vaak een stem in me hoofd maar het lijkt wel of hij mij ook kan horen zal het egt zo zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
610

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het lijkt voor jou echt!
Maar dat is het natuurlijk niet!
Heb je hier al eens over gesproken met 1 van die stemmen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Nee daar valt niet mee te praten, het is een dictator die je zaken opdraagt en die duldt geen tegenspraak of zelfs gesprek...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen als je antwoord terug krijgt van jouw "stem". En dat lijkt me niet waarschijnlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker mee blijven praten dan, tenzij het goed voelt natuurlijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou er toch even mee naar de dokter gaan. Je kan er psychotisch door worden, dwz dat je de zin voor de werkelijkheid verliest.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stemmen in je hoofd. Dat kan verschillende redenen hebben. Je hoeft er niet meteen vanuit te gaan dat dit negatief is. Zo kan het je levendige fantasie zijn. Of het zijn je verschillende ikken (DIS). Het kan ook zijn dat deze stem je dingen op draagt enz enz het lijkt mij belangrijk dat je hulp zoekt. De eerste stap is naar je huisarts. Hij kan je doorsturen naar bv GGZ.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij een prettig stemmetje van je eigen geweten in je hoofd hebt waar je goeie vragen aan kun stellen en zinnige antwoorden van krijgt, zou ik er zeker mee blijven praten.
Als jouw stemmetje commando's begint uit te delen en gaat bepalen hoe jouw leven er uit ziet, zou ik als een speer naar de dokter gaan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met je stemmen kan je praten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding