Waarom word je sommige nummers zat en waarom worden andere nummers steeds mooier, vooral als k 3/4 slaap en alleen nog net kan focussen op de muziek??
Ik kan echt uren blijven hangen in die staat van bijna slapend maar nog wakker genoeg om de muziek te horen, sommige nummers kan ik nu zelfs 30x 8er elkaar aanhoren en elke x weer helemaal in die sfeer getrokken worden. Zelfs nummers die k in 1ste instantie niet zo bijzonder vind klinken zoo mooi als k er een aantal x naar heb geluisterd in die halve slaap. Ook nadat ik een nr in die 'roes" heb geluisterd vind ik dit nr nog beter dan eerst. Dit komt waarschijnlijk omdat dit mij herinnert aan die fijne ervaring. Maar waarom doe ik dit? Zijn er mensen die dit herkennen? Waarom raak ik het ene nummer zat na een aantal x luisteren waarom wordt een ander alleen maar beter. Wat is er anders in de hersenen van mensen met deze repeat liefde? En waarom lijkt het of ik nrs beter en makkelijker "voel" en mooier ga vinden na het beluisteren in mijn halve slaap???
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.