Ik vergeet veel de laatste tijd. Hoe zou dat kunnen komen en kan iemand advies geven hoe je dit kunt verbeteren?
De laatste tijd vergeet ik echt veel ! op school ben ik zelfs een keer mijn laptop vergeten! en op synchroonzwemmen mijn badpak. Hoe kan dat? ik vergeet de laatste tijd echt veel mijn huiswerk . ik gebruik mijn agenda/takenlijstje/computeragenda regelmatig . best veel.. maar soms vergeet ik erin te kijken. mijn meoder denkt dat het komt doordat ik te veel dingen uitstel zoals huiswerkmaken want dan proberen mijn hersenen zich voor te bereiden om iets te doen en dan ga ik het niet doen. en als je dat vaak doet heel vaak dan als je iets wilt doen dan zijn je hersenen niet vovorbereid ofzo. ik weet niet of het waar is want mijn moeder vertelt vaak wel eens dingen waa rik over twijfel of het waaar is. misschien weten jullie iets op mijn vergeet hij? hoe het komt? en wat ik eraan kan doen om niet meer te vergeten?
Groet, Chanel
Toegevoegd na 1 minuut:
ik hoop dat jullie iets weten op mijn vergeetheid en misschien wat de oorzaak is. alvast bedankt!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.