Hoe kun je bepaalde gebeurtenissen uit het verleden die je dwarszitten verwerken?
Ik heb een jaar terug een sollicitatiegesprek gehad waar de recruitment medewerker mijn sollicitatiemail niet goed had gelezen en er een misverstand is ontstaan. Ze wilden mij niet geloven (of gaven het niet toe) en ik ben daar naderhand volledig de grond in geboord.
De medewerker loog volgens mij tegen de aanwezige directie over mijn sollicitatiebrief/mail zodat ze minder dom leek, ze was er namelijk niet van op de hoogte voor welke functie ik kwam solliciteren en had zomaar iets aangenomen.
Ik doe het op carrieregebied goed en heb een goede baan ondertussen maar op een of andere manier kan ik dat gesprek maar niet loslaten. Ik vond het zo een tergend oneerlijke situatie en heb me er naderhand erg rot om gevoeld. Ik heb nog contact proberen te zoeken met de directie naderhand maar die hebben nooit wat van zich laten horen.
Hoe zou ik me hier minder mee bezig kunnen houden. Ik besef al dat het volledig irrelevant is en dat ik er toch niks meer aan kan doen, maar het blijft opspelen in mijn gedachten.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.