Ik heb een vraag over een psygoloog en kinderarts
Mij dochter werd via school doorgewezen,om met mijn kleindochter naar een psycholoog voor therapie lessen,om beter met haar klasgenootjes om te gaan.Dit had zij dan ook gedaan.Maar tot mijn verbazing belden die psycholoog s"avonds naar mijn dochter met de mededeling dat zij een melding moest maken bij AMK.Dit had zij eerst al in een brief beschreven.Ik ben vier dagen in de week bij mijn dochter om op te passen,dus ik begrijpt dit ook niet,mijn dochter kan er niet meer van slapen.Mijn dochter moest ook voor die therapie naar de kinderarts(voor zijn goedkeuring)De psygoloog had een brief geschreven naar die kinderarts en gevraagd of hij ook een melding wilde maken.Wij weten echt niet wat de drijfveer hier van is.De school -het onderwijzend personeel begrijpt dit ook niet .Maar het is wel toevallig dat de kinderarts en de psygoloog de zelfde achternaam hebben.Mijn dochter is in 2009 voor een onderzoek bij die kinderarts geweest,om te kijken of alles goed was omdat ze toen ze 5 jr. was uit het raam is gevallen.Dus na een jaar gaat zij voor de goedkeuring en dan krijgt zij dit te horen.Wat kunnen wij verder ondernemen,dat de feestdagen wat dragelijker zijn voor mijn dochter en kleindochter(dit is niet leuk meer zo op die manier.)
Mijn vraag is dus: wil je tips voor kerst of een reactie op het verhaal over het psychologisch traject
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.