Gaat tijd in logische volgorde? Of heeft de mens het structueel verzonnen?
Dit is heel moeilijk uit te leggen, maar ik doe heel erg me best.
Einstein vertelde dat alles wat we meemaken allemaal al is gebeurd. Het gebeurde allemaal in 1x en wij maken het door middel van "licht" en "zwaartekracht" vertraagd mee.
Maar wij beginnen bij het begin en eindigen op het einde.
Bij ons is er oorzaak en gevolg, actie en reactie.
Misschien klinkt dit heel gek, maar stel je voor dat iemand vroeger heel erg veel verdriet en pijn is aangedaan en diegene is echt onschuldig. Kan het dan zo zijn dat dit haar straf is voor wat ze in de toekomst zal gaan doen?
Dit zou een hoop dingen verklaren in deze wereld. Dan zouden toch een hoop dingen die we niet begrijpen met een reden gebeurd zijn?
Real life voorbeeld;
Ik leerde een meisje kennen, een verloren meisje. Ze was verkracht en deed dingen zonder gevoel en tegen haar zin. Ik heb haar daarop veel liefde gegeven en als mijn vriendin geaccepteerd. Haar geleerd haar angsten te overwinnen en het mooie van het leven te zien. Ik heb haar echt heel erg goed behandeld en dat is ze mee eeuwig dankbaar.
Maar ondanks alles, heeft ze me uiteindelijk bedrogen met een ander. Geen foutje maar een echte affaire.
Kan het dan zo zijn, dat ze heeft geboet voor dat ze iets heeft misdaan?
Dit is geen relatie of liefde vraag. Dit is een simpel voorbeeld.
Toegevoegd na 3 minuten:
Wij denken actie=reactie. Maar kan het ook zijn dat er eerst een reactie plaats vind en dan pas de actie?
Maken we alles wel mee op logische volgorde?
Erg interessant om over na te denken.
Dit is een simpel real life voorbeeld. Het hoeft ook geen straf te zijn.
Als je iets dieper gaat denken weet je dat alles uit energie bestaat. En je hebt positieve en negatieve. Ik geloof er in dat negatieve energie meer van zijn soort aantrekt. En positieve ook meer positieve energie aantrekt. Wat zij nu doet is negatief en dat bekoopt ze dus met nog meer negatieve energie.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.