0 graden Kelvin betekent dat materie uit elkaar valt? Zo niet, dan gaat de temperatuur lager maar zijn we niet in staat te meten?
Toegevoegd na 20 minuten:
Dat was al duidelijk dat de trillingen stil komen te staan. De vraag is, valt het uit elkaar. Want dat de trillingen stil komen te staan wil niet zeggen dat het niet kouder kan. Vervolgens vraag ik dan waarop meten we de kou? Op materie of in het luchtledige waar niets trilt?
Toegevoegd na 46 minuten:
Wanneer het niet uit elkaar valt is er nog voor ons onmeetbare energie en dus geloof ik, kan het lager. Wanneer het uit elkaar valt is er niets meer te meten. Ik vermoed zelfs dat het net als wanneer je iets verbrandt er niets meer overblijft. Bij extreme hitte verdwijnt materie, meest logisch bij extreme kou ook. Kou en warmte is als plus en min er bestaat geen extra element, wanneer we kou en warmte als twee elementen omschrijven.
Toegevoegd na 49 minuten:
Hun bindende krachten moeten ze verliezen en uit elkaar vallen want binden is energie.
Toegevoegd na 1 uur:
Vatten we warmte en kou als een element samen en omschrijf ik het anders. Wanneer het extreem trilt noemen we het warm en verdwijnt materie. Wanneer het niet trilt, noemen we het kou. Mijn idee hierover is dat alles wat om ons heen is, trilt. Wanneer iets niet trilt bestaat het niet? Zijn er ook losse stilstaande atomen te meten zonder gebonden te zijn aan andere atomen of anders?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.