Is een Moleculaire Desintegrator theoretisch plausibel?
alles om ons heen bestaat uit moleculen. de stoel waar ik in zit, de tv waar ik naar kijk, de deur waar ik doorheen loop. Als ik een MDI* zou hebben, zou het dan mogelijk zijn om elk object zo te vervormen dat ik erdoorheen kan lopen en/of verzwakken dat het breekt?(in dit geval een diamant)
of zou de MDI* ALLE moleculen aantasten met de zuurstof/stikstof moleculen inbegrepen, waardoor ik geen lucht meer kan krijgen? of tast het mij aan en desintergeer ik?
als we nou in theorie een wapen ervan maken zodat je het op specifieke gebieden kan richten, kan je de MDI* dan zo gebruiken dan het alleen specifieke gebieden ''beschadigd''? of zou het object zo moleculair instabiel worden dat het uit zichzelf instort?
*= Moleculaire DesIntegrator
''als het moleculen aantast, zal het zichzelf ook aantasten en zichzelf vernietigen.''
Doh, logisch, dit onderwerp wordt theoretisch besproken, dus laten we ervan uitgaan dat het zichzelf NIET kapot kan maken.
Toegevoegd na 2 uur:
om een discussie tot stoppen te zetten stellen we quantum mechanica uit en gaan ervan uit dat een stof in de fase voorkomt die wij interpreteren. (stoel = vast, water - vloeibaar)
Kunnen we nu on-topic blijven? :)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.