Er is bevestigd dat het supcontinent pangea opnieuw gevormd zal worden, worden alle continenten verpletterd?zie uitleg?
Pangea ging uitelkaar doordat de platen uit elkaar dreve, de platen blijven dus doordraaien hellemaal om de wereld een. Uiteindelijk komen ze weer bij elkaar, tada! Pangea versie 2.0.
Maar dan zullen de platen niet stoppen met verschuiven dus zullen de continenten tegen elkaar aan blijven drukken waardoor uiteindelijk bergen ontstaan. Ze blijven verder verplaatsen en nu zulle er vulkanen ontstaan. De continenten blijven verder nu breken de vulkanen beetje bij beetje af,
Ik weet dat het niet zover zal komen omdat door de nu veel te grote oceaan er meer wolken zullen zijn enzo en de zon in omvang is toegenomen omdat hij op het punt staat te ontploffen maar als dit niet zou gebeuren zou dan zo alle landen vernietigd worden?
door dat alle continenten aan 1 kant zitten is een groot gedeelte alleen maar zee door dat de zon bijna aan het eind van zijn leven is zal hij flink groter geworden zijn, waardoor hij staat dus ook dichterbij de aarde en zal worden aangetrokken door onze zwaartekracht!
het zal veel warmer zijn waardoor meer water verdampt en er dikke wolken zullen ontstaan, tegen die tijd zijn wij en nog vele andere diersoorte uitgestorfen.
wanneer dit voorbij is zal onze aarde een geel/bruine rots planeet zijn zonder water, leven en zonlicht..
triest verhaal, maar jawie weet vinden we een andere planeet :D
Blaas maar eens een ballon in vlak voor de tv je zal zien dat als hij groter word hij word aangetrokken door het magnetischveld, teminste bij mijn tv.
Zo zal het ook met de zon zijn
Discovery channel of jij?
Punt!
Je bent best wel zielig door met een omweg te zeggen dat ik dom ben.
Vreemd, bij die vraag over dat zwembad en erin plassen zei je nog dat ik "teentjes" had en nu heb ik ineens "lange tenen" vreemd hoor...
Weetje ik hoop dat je zo boos word op men af komt rennen om me te slaa en dan over die lange tenen van me valt, wees dan voorzichtig met doodgaan want je gaat maar een keer dood
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.