Kan de zwaartekracht op aarde door een natuurramp wegvallen?
Door bijvoorbeeld een gat in de atmosfeer.
4K
4K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De vraag zelf is goed, alleen de uitleg erbij ("door ... een gat in de atmosfeer") minder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Strick
Dat heb ik achteraf ook gemerkt ja.
Ik dacht altijd dat er een bepaalde laag was boven de aarde net zo iets als de ozonlaag maar waar de overgang is van zwaartekracht en gewichtloosheid is en dat deze laag invloed had op deze scheiding.
Dat heb ik achteraf ook gemerkt ja.
Ik dacht altijd dat er een bepaalde laag was boven de aarde net zo iets als de ozonlaag maar waar de overgang is van zwaartekracht en gewichtloosheid is en dat deze laag invloed had op deze scheiding.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
daar is een film over gemaakt. Erg ongeloofwaardig.
Er zit trouwens al een gat in de atmosfeer ergens boven australie, en we wandelen nog steeds op de aarde rond
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Bigmomma2
Er zijn verschillende mensen onverklaarbaar spoorloos op deze aarde. Het zou dus kunnen zijn dat de mensen die nog rondlopen op deze aarde, waarschijnlijk niet op die specifieke plek in australie zijn geweest. Of op andere plekken waar er van zulke gaten zijn (waargenomen).
Er zijn verschillende mensen onverklaarbaar spoorloos op deze aarde. Het zou dus kunnen zijn dat de mensen die nog rondlopen op deze aarde, waarschijnlijk niet op die specifieke plek in australie zijn geweest. Of op andere plekken waar er van zulke gaten zijn (waargenomen).
Thecis
10 jaar geleden
uhh, ik snap niet wat het wel of niet verdwijnen van mensen te maken heeft met een gat in de ozonlaag boven australie...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou ! Iedereen zegt nee ! Dan zeg ik ja :) op moment dat een enorm hemellichaam langs onze aarde zou scheren ja dan is dat even zo of als dat object ons zou raken ja helemaal :( als de maan door iets groots geraakt zou worden is het op aarde ook chaos :( maar zo lang de aarde z'n massa mag behouden nee ! Dan blijf je even zwaar dus de ramp moet buiten onze aarde gezocht worden dan zou de zwaarte kracht verstoort kunnen worden door een nog grotere kracht :( en dat zou niet prettig zijn vulkanen zullen uitbarsten water en stenen zullen er naar toe willen dus aangetrokken worden . En die vulkanen zullen uitbarsten omdat het binnenste ook nr buiten wil . een totale wereld vernietiging . Br br
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Kapperkort
Hoe groot acht jij de kans dat dit binnen 30 jaar gebeurd?
Hoe groot acht jij de kans dat dit binnen 30 jaar gebeurd?
Poet
10 jaar geleden
Misschien als er een voor ons nog onbekende gebeurtenis optreedt in een andere dimensie waardoor alle gravitons uit onze 3 dimensies worden weggezogen
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.