Ik begrijp dat atomen niet hetzelfde zijn. Dan is mijn volgende vraag... Dan moeten atomen ook een soort van DNA hebben?
Toegevoegd na 8 minuten:
Soort van DNA bedoel ik mee... Dat wanneer iets verschillend is dat er een opbouw. Elk atoom heeft een opbouw. Geloof dat ik anders het goudatoom kan gebruiken om een bloemkool te bouwen.
Toegevoegd na 19 uur:
Ik begrijp de quarks enz.. Los van de moeite die het kost om te brouwen naar een bloemkool. Een atoom heeft een nummer. Het heeft een nummer omdat het een andere opbouw heeft. Die opbouw bedoel ik met DNA. Een atoom komt tot stand door de opbouw. Een goudatoom is uniek want het heeft die ene specifieke opbouw. Ga je rommelen in de opbouw dan krijg je ander soort materiaal... Heb ik het goed? Of zit ik nu helemaal op de verkeerde weg?
Toegevoegd na 2 dagen:
Wanneer ik het antwoord van Cryofiel begrijp is goud dus altijd aanwezig? In feite is dus alles te koop en alles heeft zijn prijs. Nog een aanvulling op mijn vraag... Dat is de theorie? Of is het in de praktijk al mogelijk ondanks het zeer moeilijke, kostbaar en niet rendabel proces?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.