Schok uit t niets met een tollende shaggie in me hand. Hoe kan dat??
Dit is echt gebeurd!
Ik zat op de bank met draadloze toetsenbord en muis een beetje te computeren. Ik draaide een shaggie en deed die in me linker hand die ik vervolgens omhoog deed en voor ik m opstak dwaalde ik eventjes af in een gedachte. En toen..ik zou bijna zeggen 'pats' aangezien je dat vaak hoort bij electrische schokken, maar dat was niet t geval. Maar het was wel zo een moment waar ik ineens een zeer wazig electrisch achtig gevoel keihard in me hand kreeg. Het gebeurde in een fractie en was al voorbij toen ik me gezicht naar me hand keerde en besefte wat me gebeurde al hoewel ik een uur verbaasd stil heb gezeten. Wat in die fractie gebeurde was dat ik een ontzettende schok kreeg in me 'hand'. Uit reactie opende me vingers zich uiteraard en dat shaggie begon te tollen. Dit voelde en hoorde ik. Het tolde voor een fractie tussen me vingers keihard op hoge snelheid alsof er ineens een soort energie veld tussen me vingers zat. Ik kan tot de dag van vandaag niet verklaren wat dit was of er iets over vinden en zodoende hier terecht gekomen. Ik ben van huis uit een erg retorisch denkend iemand met een erg sterk gevoel voor logica en wil graag altijd alles weten en verklaren en dat ging me altijd erg goed af, maar dit slaat echt alles. Als er hier iemand is die dit kan verklaren of me een inzicht kan geven hoe zo iets kan gebeuren, graag!!! Mijn dank is groot!!
Ja ik rook wel eens een jointje. Drink bijna nooit en doe niet aan andere drugs. Wel gedaan in het verleden, maar dat was meer gelegenheids gebeuren op feestjes enzo, maar niet veel. Op het moment dat het gebeurde was ik nuchter. Had dus wel een geprepareerde joint in me hand die ik wou gaan opsteken. Me gedachte gang was het verwerken en orderen van informatie wat ik had ontvangen en ging over weed. Zo wel positief als negatief. Uit eindelijk vroeg ik me zelf af en laat duidelijk zijn dat dit bedoeld was als metafoor, maar ik kwam dus op een punt waar ik probeerde te balanceren en me dus afvroeg(in metafoor) is weed een demon of niet. Precies op dat moment gebeurde het. Dus ja, het toevalsfactor was zo groot dat ik wel eventje heb stil gezeten met de gedachte woow.., maar wel gelijk opzoek ben gegaan naar een logische verklaring die ik nu waarschijnlijk wel heb. Suggesties?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.