Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zouden ze ooit in de toekomst m.b.v. cryonische technologie iemand,nadat tie "ingevroren"is geweest.eeuwen later weer levend kunnen maken?

Toegevoegd na 13 minuten:
ik bedoel: m.b.v. speciale re-animatietechnieken en nanotechnologie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Aangezien de wetenschap zich steeds verder uitbreid, denk ik dat het in de toekomst zeker mogelijk is ''ingevroren'' mensen weer tot leven te wekken.

Of dit invloed heeft op iemands persoonlijkheid is een andere vraag. Ik betwijfel namelijk of je hersenen na honderden jaren nog precies hetzelfde functioneren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Of ze het ooit voor elkaar krijgen is moeilijk te voorspellen, maar het is niet ondenkbaar.
14 jaar geleden
Dat kunnen ze nu al. Als er bij een IVF poging teveel embryo's ontwikkelen, worden de overtollige embryo's ingevroren en eventueel later weer ontdooid en bij succes in de baarmoeder geplaatst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb daar een keer een goed boek over gelezen(roman), weet alleen geen schrijver of titel meer. Ik weet wel nog dat de hoofdpersoon zich liet invriezen en toen hij wakker werd een relatie met de dochter van zijn toenmalige vriendin kreeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat nu niet is dat is er niet. Als we wisten wat we in de toekomst kunnen dan hadden we het nu al
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing