Als iedere burger een dubbelganger heeft, is dan maar de helft van de wereldbevolking uniek?
Er wordt wel een beweert dat iedere wereldburger heeft. Als dat zo is, zou maar de helft van de burgers een uniek uiterlijk hebben. Klopt dat?
Toegevoegd na 55 seconden:
Ik bedoelde uiteraard dat iedere wereldburger een dubbelganger heeft.
1.8K
1.8K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat wordt beweerd hoeft nog niet waar te zijn en voor deze bewering bestaat geen enkel bewijs.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als iedereen een dubbelganger zou hebben, dan is er dus helemaal niemand uniek.
De enige die uniek is, is degene die géén dubbelganger heeft.
De enige die uniek is, is degene die géén dubbelganger heeft.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De aanname dat iedereen op de wereld precies 1 dubbelganger heeft, is inderdaad onzin. Waarom zou dit zo zijn? Het zou alleen maar waar zijn als je denkt dat er een soort magisch proces aan de gang is, waarbij een godheid of iets dergelijks dit heeft bepaald.
In feite heb je gewoon de genen en de omgeving, die tezamen het uiterlijk van iemand bepalen. Het kan dan zijn dat er mensen zijn die erg veel op elkaar lijken, maar dit is dan dus niet meer of niet minder dan toeval.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Definieer uniek. Bijvoorbeeld; Iedereen heeft andere vingerafdrukken, dus is iedereen uniek. Of is dat op een te diep detailniveau en moet het op een globaler niveau zijn? Welk is dat dan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er wordt wel beweerd... Ja, er wordt erg veel beweerd zonder dat er enige grond voor is.
Er werd beweerd dat de Titanic niet kon zinken, er wordt beweerd dat er geen mensen op de maan zijn geweest, er wordt beweerd dat we geregeld ontvoerd worden door buitenaardse wezens...
Er werd beweerd dat de Titanic niet kon zinken, er wordt beweerd dat er geen mensen op de maan zijn geweest, er wordt beweerd dat we geregeld ontvoerd worden door buitenaardse wezens...
Amadea
9 jaar geleden
Hé merkwaardig, ik kreeg een notificatie dat Erna55 heeft gereageerd met de vraag "Wat is een dubbelganger?". Maar die vraag staat hier helemaal niet. Toch vind ik het leuk daar even op te antwoorden, want ik heb zelf op twee geheel verschillende locaties in Nederland meegemaakt dat mensen totaal versteld stonden dat ik daar was en niet op hen reageerde. Ze konden niet geloven dat ik niet de persoon was die zij kenden! Dus ik heb zeker weten tenminste één, en misschien zelfs wel twee dubbelgangers rondlopen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@gast164368
Het schijnt ??? dat iedereen ongeveer zes dubbelgangers heeft.
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/zo-vind-je-jouw-eigen-dubbelganger
Het schijnt ??? dat iedereen ongeveer zes dubbelgangers heeft.
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/zo-vind-je-jouw-eigen-dubbelganger
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Iedereen zal wel iemand of meerdere mensen hebben die goed of sprekend op hen lijk(t)en. Mij hebben ze ooit ook eens aangesproken in een zaak. Een medewerker dacht dat ik haar nonkel was. Ik moest 2 keer uitleggen dat ik het niet was (net zoals bij Amadea). Het gekke was dat haar nonkel in Breda woonde, amper 20 km bij mij vandaan. Al bij al zal niemand dezelfde genen hebben als zijn dubbelganger(s). Dus iedereen is uniek.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een dubbel ganger kan . Dus iemand kan veel op iemand lijken . Maar het DNA pakket is een heel ander verhaal . Dus jij kan extreem op mij lijken maar geen piano spelen of zonder moeite een stukje componeren . En jij kan weer goed tekenen . Nee ieder persoon blijft uniek . Zelfs tweelingen met bijna het zelfde genen pakket . Wist je dat er zelfs gespiegelde tweelingen voorkomen .
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.