Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Grote boodschap?

Als ik naar de wc gaat, stinkt het echt twee keer zoveel als wanneer mijn huisgenoten zijn geweest, en we eten toch echt hetzelfde. Ik ga gewoon eens per dag, dus daar zal het niet aan kunnen liggen.

Vanwaar dit verschil?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Biologie
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Dat heeft te maken met de bacteriën in je darmen. Jouw darmflora zal dan anders samengesteld zijn. Dat kun je ruiken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je slechts 1 keer per dag gaat, eet je te weinig vezels.
Iemand die gezond eet, gaat doorgaans 3 a 4 keer per dag.

Hoe langer je de boel opspaart, des te meer het gaat stinken. Het eten is aan het verteren, maar dat zou je ook verotten kunnen noemen. De maagzuren en bacterieën doen hun werk.

Nog een oude tip: steek na de stoelgang even een lucifer af. Werkt beter als al die chemische parfumluchtjes, en is goedkoper ook.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat van jou is een slecht teken, je krijgt dit van veel patat eten, cola drinken, frikandelle en andere zeer ongezonde dingen.
Waarschijnlijk eet je weinig fruit, noten en rauwkost.
Op den duur als je ouder wordt kan je hierdoor grote lichamelijke problemen krijgen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat een onzin zeg dat het komt door ongezond eten.
Ik eet zelden patat en al helemaal geen frikandellen.
Mijn maaltijden bestaan uit veel fruit en groente en ik eet zeker 6 dagen per week volgens de "schijf van 5" en ik hoef maar 2 keer per week. Op vakantie ga ik vaak 2 weken niet en moet vervolgens "hollen"als ik de oprijlaan van mijn huis op kom.
Volgens de arts is dit gewoon mijn ritme en ik ben kerngezond.
Laat je niet gek maken de ene stinkt meer naar zweet als de ander en de volgende heeft wel een frisse adem en de ander niet.
Dit hoort bij jou en das ff jammer voor je huisgenoten.
Trek wat eerder door dan krijg je minder stank
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing