Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is zowel bij de man als bij de vrouw de g-spot zo weg gestopt in het lichaam?

Bij ons mannen zit de G-spot helemaal op een onnatuurlijke plek, waar ik niet teveel over na wil denken. En bij de vrouw moet je redelijk diep gaan, wil je het kunnen bereiken.

Waarom toch.......?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Biologie
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ha, die Waterman;

Omdat als de G-spot zonder veel moeite bereikbaar zou zijn de lol er snel vanaf was. En bovendien; stel je eens voor al die mensen die de hele dag met een hand onder hun kleding en een afwezige blok rondlopen....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Wat is er zo moeilijk aan front and center? (bij een vrouw dan) ik wist niet eens dat mannen dat zelf ook hadden (ik wil er niets eens over nadenken...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De G-Spot bestaat niet... Er is wel een plek maar daar is niet een centrum van genot of speciaal gevoel... DE G-Spot bestaat niet...

Dus die zit dan wel HEEL ver weggestopt, want die bestaat niet eens...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Sunday Times publiceerde een verslag van van onderzoek door Britse wetenschappers: ze zou niet bestaan.Andere wetenschappers zijn het daar niet mee eens omdat er geen lesbische vrouwen onderzocht werden en ook niet alle mogelijke technieken.Er komt een werelwijd debat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als de G-spot zou bestaan en hij op een logische plek zou zitten. En dan heb ik geen flauw idee wat jij logisch vind. Zou je er dus makkelijk bij kunnen. Het risico bestaat dan dat je te vaak op een dag klaarkomt. Gewoon doordat je kleren erlangs schuren ofzo...
En ik moet eerlijk dat de plek waar hij nu zou moeten zitten wel logisch is. Hierdoor kun je de seks niet standariseren, want je moet elke keer zoeken naar het lekkerste plekje. Zo kan je nog meer en langer genieten van elkaar...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing