Is geen kinderen willen/wensen, niet de oerdrang voelen om voort te planten, een afwijking?
dan heb ik t niet over t bewust de keus maken, bv uit principe, maar t gebrek of t niet hebben van de drang om voort te planten. Bij alle dieren, zou er een uitzondering bestaan?, is het aangeboren, bij ons zou dat ook zo moeten zijn dus, maar steeds vaker hoor ik dat vrouwen bewust geen kinderen willen, mannen ook trouwens hoor maar dat is denk ik wat anders?.
Vraag me dus af, of t niet voelen van een voortplantingsdrang, niet hebben van een kinderwens, een "afwijking" is,of zou het mischien een ding van de natuur zijn, omdat er al zoveel kinderen zijn? maar dat kan ook niet, omdat er ook al zoveel mieren bestaan, en die blijven ook voortplanten, ik vraag t me gewoon af, iemand die t weet??
ps ik heb t gevoel, dat deze vraag raar klinkt, en mischien verkeerd gelezen of geinterpreteerd zou kunnen worden, maar ik vraag me gewoon echt oprecht af, en ik bedoel hier niemand mee te beledigen of wat dan ook.
Bedankt!
Toegevoegd na 2 dagen:
((( tjonge, al 14 keer als goede vraag gemarkeerd! kwor er bijna verlegen van................ :) )))
Toegevoegd na 4 dagen:
tjonge, t word echt moelijk om uit al jullie antwoorden een best antwoord te kiezen zeg! vooral omdat in de reakties zoveel aanvulling staat dat ook heel goed is. nou we zien nog wel...............
Het niet willen van kinderen heeft heel vaak niets te maken met "het niet voelen van een voortplantingsdrang".
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.