Waarom kan men soms ook een deel van een orgaan krijgen bij orgaandonatie?
Ik moet deze vraag beantwoorden voor een verslag van het schoolvak Biologie (aankomende maandag dus ik weet niet zeker of ik mijn vraag wel op tijd heb gesteld hier). Omdat ik deze vraag moet beantwoorden voor een verslag zou ik het fijn vinden als iemand zijn antwoord zou kunnen onderbouwen door middel van info die op een internetsite is gevonden. Ik kan het zelf namelijk niet vinden op internet.
Toegevoegd na 24 minuten:
Ik heb al informatie gezocht op internet maar ik kwam bij deze vraag als enige er nog niet helemaal uit. Ik had al info maar vond het prettig om even de frisse blik van anderen op de situatie te hebben. Ik vraag hier natuurlijk niet of anderen mijn huiswerk willen maken. Zou een beetje onverantwoordelijk zijn voor iemand van 20 jaar ;)
Dus jullie hoeven je niet druk te maken ik vraag alleen om info en andere inzichten en mogelijkheden waar ik mogelijk info zou kunnen vinden.
Toegevoegd na 27 minuten:
Excuses als het overkwam dat ik andere mensen mijn huiswerk wilde laten maken. Bij nader inzien klinkt mijn vraag wel zo. Zo is het in ieder geval niet bedoelt ;)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.