Voor het eerst heb ik mijn baard laten staan, vorige week heb ik hem geschoren na 2,5 maand. En nu heb ik het idee dat mijn haar amper nog groeit?
Is dit denkbeeldig of is dit echt zo? Dat haar op een bepaald moment weet, nu ben ik lang genoeg, nu ga ik rustig aan verder groeien. En dat als je dan geschoren hebt na lange tijd het haar nog even niet in de gaten heeft dat het weer kort is en nog steeds langzaam groeit alsof je baard nog lang was?
Toegevoegd na 19 minuten:
Kan echt niet dat het denkbeeldig is, ik heb vele jaren ervaring met mijn baard zo'n week laten staan en ik weet gewoon dat hij dan na een week echt altijd langer was dan hij nu is, dacht eerst dat het te wijten was aan het contrast maar dat kan bijna niet.
Heb wel eens gehoord dat haar vooral groeit in je slaap dus dan zou ik wellicht heel weinig geslapen hebben afgelopen week, dit is echter ook niet het geval.
Toegevoegd na 6 dagen:
geen goed antwoord tot nu toe. Het is voor mij een vaststaand feit dat mijn baardhaar ineens erg traag groeit nadat ik het voor het eerst 2,5 maand heb laten groeien en toen geschoren heb. Ben nu twee bijna weken nadat ik het geschoren heb en heb een baard zoals ik dat normaal na minder dan een week zou hebben.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.