Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan een olifant zichzelf oraal bevredigen met zijn slurf?

Toegevoegd na 24 seconden:
Gebeurt het uberhaupt wel eens?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Toevallig heb ik hier iets over gelezen in Quest magazine juni nummer, en ik wist het zelf ook al.
Hij heeft een lange Penis en een lange Slurf, de mogelijkheden wat ie er allemaal mee kan is veel.
Ja dat kan en dat doet ie, en hij is niet het enige dier die dat doet. Het is zover men weet net de reden wat wij ook doen, om te oefenen en beter te worden met seks, en als je niemand hebt jezelf kan helpen.

Er staat vast wel iets over op i-net, of koop dat juni nummer er staat genoeg in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Oraal in ieder geval niet, want de slurf is niet zijn mond maar zijn neus. Of hij het daarmee wel kan weet ik niet, en dat hoef ik ook niet te weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals al eerder genoemd is het niet oraal, omdat zijn slurf niet zijn mond is maar zijn neus. De correcte vraag is dus: 'kan een olifant zichzelf nasaal bevredigen met zijn slurf?'

We weten inmiddels wel zeker dat niet alleen mensen masturberen, maar ook vele andere zoogdieren, zoals honden, apen (bonobo's), kangoeroes en olifanten.

Onduidelijk blijft of ze dit met hun slurf doen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze het met hun lompe olifantenpoten doen (auw!), dus nasale zelfbevrediging bij olifanten lijkt mij zeker niet onwaarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing