Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang duurt het ongeveer voordat energy drank begint te 'werken' ?

Ik heb me ooit laten vertellen dat het 5 minuten duurt. Klopt dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij werkt het helemaal niet

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

He verschilt per persoon. Het is afhankelijk van lengte, gewicht, hoeveel je hebt gegeten en hoe gevoelig je bent voor de werkzame stoffen.
Als je het bijna nooit drinkt, zul je binnen 5 minuten het effect wel merken.
Iemand die het veel drinkt, zal bijna niks voelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vergelijk het met het drinken van alcohol. Sommige mensen gaan al gek doen na een paar slokken bier, en anderen kunnen rustig 6 biertjes achter elkaar wegtikken voor ze wat merken.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Veel mensen denken overigs dat het werkt en doen ze net alsof
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat niet om 'werken', het gaat om;
- Hoe snel jouw lichaam stoffen opneemt
- Hoeveel jouw lichaam bepaalde stoffen opneemt
- Wat je massa is
- Hoeveel andere stoffen je al in je lichaam hebt (als je bijvoorbeeld normaal eet, is het anders dan dat je zo'n blikje cafeïne op een lege maag drinkt)

Toegevoegd na 41 seconden:
Uiteraard telt ook mee hoeveel suiker je al binnen hebt ;) Want dat wordt meestal vergeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal gesproken worden de ingrediénten meteen in je bloed opgenomen. Na ongeveer twee uur is het hoogtepunt en daarna word de werking langzaam minder, totdat het na drie a vier uur is uitgewerkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image