Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Doet het pijn als je de elektrische stoel krijg?

Of maak je het niet bewust mee omdat je hersens meteen uitgeschakeld worden?

Geen idee in welke categorie dit valt, eigenlijk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Als het goed gedaan wordt treedt onmiddellijke bewusteloosheid op zodra de stroom wordt ingeschakeld. Waar het misging kwam dat bijna altijd door menselijke fouten, zoals in zout gedrenkte sponzen die niet nat genoeg waren gemaakt. Omdat de kans daarop te groot is wordt de elektrische stoel nauwelijks meer gebruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

't Lijkt me geen pretje. Lees hier maar. Kan de info niet kopieren voor je vanwege auteursrechten.

http://mens-en-samenleving.infonu.nl/diversen/53029-de-elektrische-stoel.htmlNee. Tenminste, dat denk ik. Je wordt verdoofd/langzaam in slaap gebracht.

Toegevoegd na 2 minuten:
Mijn antwoord is half weggevallen.
Ik wilde nog zeggen Nee, de meeste mensen kozen voor een injectie in plaats van de electrische stoel. Ik denk dat dat niet pijnlijk was. je wordt verdoofd en valt zo weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaren terug was er een videofilm te huur die ging alleen maar over aller soorten dood .
De film was niet nep allemaal echt .
De naam van de film was face off death .
Lieten ook zien de elektrische stoel .
Je krijgt zo`n stroomstoot door het lichaam dat direct een hartstilstand terweeg bracht .
Dus je voelt geen pijn .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eigelijk een onzinnige vraag
bij elke vorm waar iemend ter dood wordt gebracht zal de "pijn" voor het daadwerkelijk vonnis groter zijn

Toegevoegd na 21 uur:
een onzinnige vraag is een vraag, die zinneloos is of een vraag, die blikt geeft van gebrek aan gezond verstand of buitensporig is
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk de film Green Mile maar eens. Als het gewoon gaat zoals het hoort te gaan, zul je maar kort iets voelen. Als er echter iets fout gaat, zoals in de film, kan het pijnlijke gevolgen hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing