Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn menstruatie moest ik 3 weken terug krijgen en ik heb last van buikkramp al een maand en gevoelig borsten maar ik voel me niet zwager

wat kan het zijn?ben ik zwager maar geen symptonen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
1.4K
Kimath
13 jaar geleden
Heb je ook onveilige seks gehad met iemand?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja met me vriend.
Amadea
13 jaar geleden
Een zwager is altijd een man.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea: LOL

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Een zwangerschapstest doet wonderen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je noemt juist wel de symptonen van zwanger zijn...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja maar ik voel me normaal en gewoon.geen misselijkheid of extra eetlust enz....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat heeft ook niet iedereen. heb me tot 2 keer toe op en top fit gevoeld de eerste maanden. de kenmerken komen doorgaans als je wat verder in de zwangerschap bent, niet iedereen grijpt naar de zure bommen en haringen met slagroom om het er vervolgens weer uit te gooien dus....
Weet je al hoe het voelt om zwanger te zijn of ga je er vanuit dat je dat kan voelen. Dan zouden zwangerschaps testen overbodig zijn. Haal lekker zo een test en dan ben je van die onzekerheid af :-). Mocht je zwanger zijn, gefeliciteerd dan vast! :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
was al eerder zwanger ja ma dat loopte uit tot een miskraam.was 2 maanden.en heb het ondekt ook 3 weken nadat ik me menstruatie moest krijgen maar ik voelde me toen echt misselijk en heel anders dan nu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke zwangerschap is anders. Als je graag zwanger zou willen zijn: doe die test - dan weet je waar je aan toe bent, en dan kun je voorzichtig blij worden, of in het andere geval in elk geval geen valse hoop krijgen.
Je kan ook zwanger zijn zonder ook maar iets te voelen! Maar zoals al gezegd; je hebt al symptomen :-) Schrikken zul je toch wel doen, met of zonder nog extra 'klachten', dus doe maar gewoon een test!
Mocht het om het geld gaan, bij de kruidvat heb je een doosje met 2 testen voor 5 euro, super betrouwbaar!! (bij m'n schoonzus gaf clear blue niet zwanger aan en deze 2 voor 5 euro wel zwanger, en ja, ze was zwanger)
Succes!!! Hoor graag wat de uitkomst is :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
euhmmm......géén symptomen???
a- uitblijven menstruatie
b- gevoelige borsten

buikkramp heeft niets te maken met zwangerschap, gevoelige borsten horen bijna bij elke zwangerschap

je weet zelf vast wel of en welk voorbehoedsmiddel hebt gebruikt, wat er eventueel mis gegaan kan zijn, en of je onveilige sex hebt gehad rond je vruchtbare dagen wij .

de kans dat je zwanger bent is dus beslist niet uitgesloten,

waren er niet bij en we hebben geen glazen bollen hier op GV.
als je ECHT zekerheid wil lijkt het mij de hoogste tijd voor een testje!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hét belangrijkste symptoom van zwangerschap is nog altijd: niet ongesteld worden! En van vrouwen die al eens zwanger geweest zijn, begrijp ik dat gevoelige borsten op een heel respectabele nummer 2 staan in de lijst symptomen.

Dus kom op, niet uitstellen, gewoon even een testje halen bij de drogist. Daar zul je ooit toch aan moeten geloven. En beter vroeger dan later, want als je zwanger bent, is het hoog tijd om daar ook naar te gaan leven.

Als het welkom is moet je nu contact opnemen met een verloskundige voor de termijnecho. Als het niet welkom is, heb je nu wat moeilijke beslissingen te nemen die alleen maar moeilijker worden naarmate je zwanger bent. Dus in beide gevallen moet je er nú voor zorgen dat je weet waar je aan toe bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding