Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn menstruatie moest ik 3 weken terug krijgen en ik heb last van buikkramp al een maand en gevoelig borsten maar ik voel me niet zwager

wat kan het zijn?ben ik zwager maar geen symptonen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (6)

Een zwangerschapstest doet wonderen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je noemt juist wel de symptonen van zwanger zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je al hoe het voelt om zwanger te zijn of ga je er vanuit dat je dat kan voelen. Dan zouden zwangerschaps testen overbodig zijn. Haal lekker zo een test en dan ben je van die onzekerheid af :-). Mocht je zwanger zijn, gefeliciteerd dan vast! :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan ook zwanger zijn zonder ook maar iets te voelen! Maar zoals al gezegd; je hebt al symptomen :-) Schrikken zul je toch wel doen, met of zonder nog extra 'klachten', dus doe maar gewoon een test!
Mocht het om het geld gaan, bij de kruidvat heb je een doosje met 2 testen voor 5 euro, super betrouwbaar!! (bij m'n schoonzus gaf clear blue niet zwanger aan en deze 2 voor 5 euro wel zwanger, en ja, ze was zwanger)
Succes!!! Hoor graag wat de uitkomst is :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
euhmmm......géén symptomen???
a- uitblijven menstruatie
b- gevoelige borsten

buikkramp heeft niets te maken met zwangerschap, gevoelige borsten horen bijna bij elke zwangerschap

je weet zelf vast wel of en welk voorbehoedsmiddel hebt gebruikt, wat er eventueel mis gegaan kan zijn, en of je onveilige sex hebt gehad rond je vruchtbare dagen wij .

de kans dat je zwanger bent is dus beslist niet uitgesloten,

waren er niet bij en we hebben geen glazen bollen hier op GV.
als je ECHT zekerheid wil lijkt het mij de hoogste tijd voor een testje!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hét belangrijkste symptoom van zwangerschap is nog altijd: niet ongesteld worden! En van vrouwen die al eens zwanger geweest zijn, begrijp ik dat gevoelige borsten op een heel respectabele nummer 2 staan in de lijst symptomen.

Dus kom op, niet uitstellen, gewoon even een testje halen bij de drogist. Daar zul je ooit toch aan moeten geloven. En beter vroeger dan later, want als je zwanger bent, is het hoog tijd om daar ook naar te gaan leven.

Als het welkom is moet je nu contact opnemen met een verloskundige voor de termijnecho. Als het niet welkom is, heb je nu wat moeilijke beslissingen te nemen die alleen maar moeilijker worden naarmate je zwanger bent. Dus in beide gevallen moet je er nú voor zorgen dat je weet waar je aan toe bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing