Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wanneer staat mercurius boven de horizon?

deze vraag heb ik nodig voor school

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
807
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hebben we weer een scholier die ons zijn huiswerk laat maken? Beste Tamaratje, het is natuurlijk heel gemakkelijk om de vragen die je zelf moet beantwoorden gewoon door te spelen aan een paar behulpzame vreemden op internet. En het is net zo dom als het gemakkelijk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan tik je in Google 'mercurius boven de horizon' en dan krijg je een aantal links waaronder deze: http://www.sterrenwacht-mercurius.nl/dagkalender.php5 Zelf doen is echt sneller hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het met je eens dat het sneller gaat om het zelf op te zoeken, maar waarom zou je wel een vraag mogen stellen als je iets niet weet en niet als het een huiswerkvraag betreft? Ik ben zelf docent en ik vind het niet zo erg als leerlingen goede vraag gebruiken. Ik zie namelijk dat er soms bij de antwoorden ook leuke discussies ontstaan die heel kennisdelend kunnen zijn. Daarnaast zijn antwoorden die in veel gevallen ook maar gevonden zijn door Google wel gefilterd door de de antwoordgevers. Dat is nuttig en voegt voor mij wel extra aanvullende waarde toe t.o.v. een google opdracht. En vaak vind ik het ook wel leuk om de antwoorden te lezen. Zo leer je er best veel van. Maar goed, dat is mijn mening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij open vragen kan een discussie ontstaan, bij gesloten vragen is dat een stuk moeilijker. En zelf leren Googlen, bronnen lezen en beoordelen is ook erg leerzaam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden