De zon, aarde en het hart van onze melkweg staan op 21 dec 2012 op één lijn. Hoe?
Vanuit het hart van de melkweg gezien eerst de zon en dan de aarde of andersom?
En komt de andere variant ook voor?
Na de eerste antwoorden wil ik even toevoegen dat het inderdaad niks uitmaakt, maar ik ben gewoon nieuwsgierig en wil het graag weten. Dus graag geen antwoorden meer met: wat maakt dat nou uit.
Ik ben echt niet bang voor het einde van de wereld of iets dergelijks.
Dus eentje valt er al af...
Blijven er twee over... Is het nu belangrijk welke optie we hebben, of dat er een uitlijning is überhaupt en dat het wellicht iets kan zeggen, kan betekenen voor ons... Het is een samenspel dat een moment aangeeft... Wist je dat je van een gebeurtenis nooit, maar dan ook nooit een begin kunt aangeven en geen einde... Kun je dat zien?
Dus ook hier niet... De toekomst is nu naar voren, en nu ook weer naar voren... Het blijft zo gaan...
Iets dat nog moet komen is nog niet zo ver, dus toekomst is nooit nu...
Het is een markering voor een globale verandering... Het Ik-tijdperk komt ten einde en het Wij-tijdperk komt eraan, begint dan... Er zijn nu al tekenen dat het wij-tijdperk eraan komt... De kredietcrisis, waardoor ontstond die: Door het ikje, de graaierige ik... En de aarde gunt niet dat ze ermee weg blijven komen, het is genoeg geweest, de wereld heeft het graaien gestopt... Dat zijn de kenmerken dat er iets groots aankomt, iets significants aan het veranderen is... de weg vrij makend voor wij... en ons... Laat de toekomst maar beginnen, het werd tijd...
Ik ben er klaar voor, jij ook...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.