Waterman tijdperk volgens astrologen en Maya's spreken over nieuwe tijd vanaf 2012. Wat is waar ?
Het Waterman tijdperk begint volgens astrologen en Maya's spreken over nieuwe tijd vanaf 2012 door zon in hart van melkwegstelsel. Maar hart van het melkwegstelsel is in boogschutter. Wat is waar ?
Toegevoegd na 15 minuten:
De 2 beweringen kloppen niet met elkaar, omdat de een spreekt over waterman en de ander over zon in hart van melkwegstelsel. Volgens de sterrenkunde kan de zon in hart van melkwegstelsel staan als deze staat in boogschutter. dwz de zon staat dan in die lijn. Niet letterlijk in hart van melkweg want daar is het zwarte gat.
Vraag is echter waar staat de zon in 2012 volgens de sterrenkunde ?
Toegevoegd na 1 uur:
beste mensen die reageren. Het gaat mij niet om de voorspellingen. Ik wil gewoon weten wat zou kunnen kloppen volgens de sterrenkunde. Astrologie is gebaseerd op dierenriemtekens die bestaan in de sterrenkunde, echter de astrologie klopt al niet meer met deze tekens door veranderingen in het melkwegstelsel heb ik al gelezen. Maya's schijnen ook iets te hebben met sterrenkunde en ik heb ook al gelezen dat ze meerdere kalenders hebben.
Als het gaat om de voorspellingen dan zijn er zowel goede als minder goede dingen voorspeld, maar niet het einde van de wereld.
Mijn vraag is in welke tijd leven wij volgens de sterrenkunde, waterman of boogschutter of is het nog iets anders ?
Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb een belangrijk verschil ontdekt tussen beide beweringen over stand zon. Dus... Waar zal de zon staan in 2012 bij lentepunt of winterwende ?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.