Ik probeer via Google Sky de planeet nibiru te vinden.?
Ik probeer de planeet/ster nibiru te vinden op google sky, ik krijg alleen op dat punt een zwart vlak, waarom is dit?
Even ter informatie:
Planeet X, of Nibiru, refereert in Sumerische teksten aan een rode dwergster, die eens in de 3.600 jaar ons zonnestelsel binnendringt. Hij zou een baan volgen tussen Jupiter en Mars door, alvorens hij aan zijn weg terug begint, de onbekende ruimte in. De passage van Nibiru kan voor aardbevingen, vloedgolven, voedseltekorten, ziekten, meteorietinslagen of vulkanische uitbarstingen zorgen, aangezien de Sumerische teksten van een soortgelijke gebeurtenis spreken, zo'n 11.000 jaar voor Christus. In de Bijbel staat deze gebeurtenis bekend als de zondvloed.
Na het lezen van deze tekst heeft het mij nog meer belangstelling gegeven om ernaar verder te zoeken. Helaas krijg ik hem alleen niet. Wat is hiervoor de reden? en geeft dit nu juist niet meer aan dat iets waar is, wanneer je het achterhoud?
http://visionvine.files.wordpress.com/2010/04/5h53m3994sn6011191.jpg
Coordinaten:
5h 53m 27s, -6 10' 58"
Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is te ver weg voor satellieten naar mijn idee. en ook geen zogenaamde aluhoedje antwoorden :p