Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (13)

Tot de plek waar het eindigt. Maar waar dat is, weet niemand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
totdat je zuurstoffles leeg is

Toegevoegd na 51 seconden:
niemand weet hoe groot het heelal is, maar het is in ieder geval heel groot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kun je als lijk nog tijden doorzweven denk ik.
Nieuwe vraag: vwat gebeurt er met je lijk als je doodgaat in het luchtledige?
Tot hoever je wilt. Hopelijk zul je ver zweven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een uur of twee, of je moet meerdere pillen hebben :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oneindig!
Als je tenminste over de juiste apparatuur kan beschikken....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tot heden toe nog niet verder dan tot aan de maan. Ik weet trouwens niet eens, of je in dat opzicht wel van heelal kunt spreken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dacht ik ook.
Totdat je op een meteoriet knalt en het lampje bij jou uitgaat .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oneindig, het eind zal je namelijk niet mee maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is vergelijkbaar met "hoever kan je rechtdoor vliegen over het aardoppervlak?" Antwoord: dat kan je tot halverwege; als je verder door gaat kom je weer dichter bij waar je begon, doordat het oppervlak gekromd is over de derde dimensie. Volgens sommige wetenschappers is het volume van het heelal is ook ongeveer hetzelfde gekromd maar over een vierde dimensie. In het heelal kan je dus ook niet verder dan halverwege.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt van je snelheid af. Zolang je leeft zul je dan die snelheid aanhouden (want er is niks om je af te remmen of te versnellen), dus ook je leeftijd speelt een rol. Het aantal uren dat je leeft keer en aantal kilometers per uur dat je aflegt is dan hoe ver je kunt komen. Het zal hoe dan ook maar een piepklein stukje zijn, relatief.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vermoedelijk kom je al ver voor die tijd om van de honger, maar laten we het maar even zuiver theoretisch houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In theorie zou je oneindig kunnen zweven. Maar ja, als je het echt doen wilt heb je wel wat apparatuur nodig. En op dit moment kan je dus niet veder dan de afstand van de aarde naar de maan zweven. En dan vraag ik me nog iets af. Er is in het heelal niets qua lucht, dus zal je ook niet ver komen. Daarvoor heb je namelijk een bepaalde snelheid nodig. Kijk maar naar zweefvliegtuigen of roofvogels. Zij hebben opstijgende warme lucht nodig om verder te komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tot zover je maar wilt, ook als je doodgaat zul je nog steeds zweven. Misschien is het wel zo koud dat je bevriest en uit elkaar spat door een botsing maar dan nog zul je in heel veel deeltjes zweven.
Ik zou het in ieder geval niet als vakantie aanraden lol
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een behoorlijk stukje, sowieso kun je al 13.7 miljard lichtjaar 1 kant op zweven.
Doordat het heelal uitdijt is dit eigenlijk al 45 miljard lichtjaar.

Stel dat je met de snelheid van het licht zweeft dan doe je hier dus 45 miljard jaar over, ik zou maar opschieten.

Als je op dit punt aankomt ben je tot de grens gekomen van het zichtbare heelal.

Zeer waarschijnlijk kun je na dit punt gewoon verder zweven....

Misschien is het zichtbare heelal maar een miljardste deel van het totale heelal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding