Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een klacht indienen tegen een toets die je gemaakt heb in een veel te heet lokaal ?

Mijn vriend heeft vandaag een toets gehad in een veel te heet lokaal. Hij denkt wel of net niet de toets gehaald te hebben.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie test voor later als hij aan het werk is en de hele dag zit te zweten in een veel te heet kantoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kun je óók over klagen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@roadrunner
Dan ga je , op dat kantoor, met de arbowet in de hand naar huis. Overigens zijn vrijwel alle (moderne) kantoren gekoeld dus daar komt dat dan NIET voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hm, van de 3 werkgevers zover heb ik bij 2 meegemaakt dat de temperatuur hoog kan stijgen maar meestal NET onder het randje van de arbo blijft hangen. En geen airco dus!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kantoor waar de temperatuur onder de arbogrens blijft (in de zomer tussen de 23 en 26 graden) is een kantoor waar prima gewerkt kan worden. Het is toch zittend werk, geen marathon? Bij 'veel te heet kantoor' denk ik aan taferelen van minstens 35 graden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (6)

Ja, dat mag je zeker.
Dit moet je zeker doen als het een examen was.
Maar bij een normale toets is het niet meer als normaal om een klein beetje frisse lucht door het lokaal te blazen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker! Hitte kan je concentratie verleggen/verminderen. Al moet ik wel zeggen dat ik het dit jaar nog niet te warm heb gevonden voor een toets....!?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt overal wel om lopen te klagen, als het meer dan 37 graden celcius was heb je ook nog een kans dat de klacht gehonoreerd word,verder had je vriend beter moeten leren dan had hij die toets wel gehaald, zo warm was het helemaal niet dat je geen toets meer kunt maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind van wel hoor! En laat je vriend dan ook mensen meekrijgen zodat ze met ze allen een klacht kunnen indienen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk wel dat het kan, het zou gewoon moeten!!
Ik heb vaak genoeg een toets gemaakt in een té warme lokaal, waar het té benauwd was. Vaak genoeg heb ik me dan ook niet kunnen concentreren en ik heb wel eens mijn hele toets verwaarloosd gewoonweg omdat ik weg wilde uit die lokaal, verschrikkelijk!

Dus ik vind dat jou vriend dat gewoon moet doen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het niet, tenzij het écht te heet was. Hele kleine kans dat iemand vd schoolleiding er wat mee gaat doen.
Vorig jaar zaten wij in de proefwerkweek in een ijskoud lokaal (was winter en volgens mij was er iets mis met de verwarming), dat was ook geen succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: