Wat is er geregeld t.a.v. het terug betalen opleiding (schuld) aan werkgever?
Als volgt ik heb een rijbewijs C via een bedrijf mocht ik mijn code 95 en mijn C E halen.
Echter zie ik het niet meer zo zitten binnen dit bedrijf,in plaats wat ik had verwacht kreeg ik geen contract van de werkgever zelf maar via een payroller.
De terug betalings regeling loopt 3 jaar met daarop de naam van de firma maar het contract bij de payroller loopt maar een halfjaar.
Verder eindigt het terug betalings regeling met 50% in het 3e jaar.
Deze terug betalings regeling is door mij ondertekent echter is deze pas op gesteld na dat ik al aan mijn opleiding was begonnen,bedragen heb ik nooit gezien.
Ook staat er in deze overeenkomst dat het in gaat na behalen van diploma.
Vraag 1 wat als ik mijn E rijbewijs niet ga halen hoef ik dat niet terug te betalen???
Zoals gezegd ik wil hier eigenlijk niet meer werken de gemaakte afspraken omtrent werktijden word steeds bij gesteld.
Hoe kom ik onder dit contract uit of in ieder geval hoe zorg ik er voor dat ze het niet gaan verlengen zonder dat ik de opleiding terug moet betalen
Gaat afbetaling (of % van schuld) in op moment van behalen? Dus is dit het termijn?
Staat er iets in bij niet behalen?
Een payroller ontzorgt (administratief) de werkgever, je bent wel in dienst van de werkgever (voorwaarden en dergelijke).
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.