Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik de uren die ik gebruik voor het maken van een stage verslag en stage onderzoek/opdracht mee tellen als stage uren?

Ik loop momenteel voor de opleiding MBO niveau 4 Facilitair leidinggevende (laatste jaar 3/3) stage in Engeland. Ik moet 640 stage uren maken om de stage te voltooien. Nu vroeg ik mij af. Ik ben voor mijn stage opdracht bezig met een onderzoek. Kan ik de uren die ik maak voor dit onderzoek en voor het maken van het verslag mee tellen in de 640 uur?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Nee, uren voor het verslag tellen officieel niet mee als stagetijd. Hiermee bedoel ik de uren die je thuis aan het verslag werkt,

Als het goed is heeft jouw opleiding ook een stagewijzer of richtlijnen document. Hierin zouden tips en richtlijnen moeten staan.

Met de stageplaats spreek je een aantal uur af en dit is de stagetijd. Vanuit je opleiding is er een verplichting voor een x-aantal uren stage.

In sommige gevallen zal je stagebegeleider het goed vinden als je de verslaglegging aan het einde van de dag even bijwerkt. Door aan het einde van elke dag even op te schrijven wat je hebt gedaan en tijdens het werk foto's te maken en die bij te voegen, scheelt dat heel veel tijd ná de stage om het verslag te maken. Zo'n dagelijkse verslaglegging kost je maximaal 15 minuten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing