Geneeskunde studeren met een havo diploma of in de toekomst met hbo-v diploma is dit mogelijk?
Ik ga dit jaar afstuderen voor mijn havo diploma met het profiel e&m, maar het probleem nu is dat ik helemaal niets wil doen met economie mijn hart ligt echt bij de zorg alleen durfde ik het niet aan om profiel n&g te kiezen omdat ik dacht dat ik het niet zou aankunnen ookal zeiden mijn leraren van wel. Vwo doen op mijn school lukt helaas niet. Dus mijn vraag nu is er een enige mogelijkheid dat ik na mijn havo diploma op het vavo mijn diploma vwo in 1 of 2 jaar kan halen met een n&g profiel ik lees veel verschillende dingen op het internet sommige zijn oud en sommige weet nieuw niet zo duideijk OF is het handiger om eerst mijn hbo opleiding verpleegkunde af te ronden en dan op het vavo deelcertificaten haal maar kan dat dan wel meteen op vwo niveau of moet ik eerst nog iets anders doen? Ik wil echt super graag geneeskunde studeren maar door paar domme fouten in t verleden heb ik het mezelf moeilijk gemaakt. Bedankt alvast!