Kan je op school iemand anders nemen als mentor ?
Hallo
Op school heb ik dus een mentrix die altijd vreselijk negatief is en elke week 50 min over hetzelfde praat.Hierdoor heb ik geen zin om met haar te praten EN al helemaal niet als ze de waarheid verdraait
Zou het dus op school mogelijk zijn om een andere mentor/mentrix te nemen ? want ik houd het geen half jaar meer met haar uit. En zou het als school de bedoeling zijn om mij negatief te maken ?! HOOP T NIET
Kijk wij hebben mr (mentoruur) op school alleen is ze zo negatief dat we er zat van worden.Zekfs iemand in onze klas vroeg van waarom de hele tijd over hetzelfde onderwerp (al inmiddels 5 weken ofzo) . Maar goed ik heb pas 2/3 x een gesprek gehad en dit ging alleen om misverstanden dat ik haar niet mocht.Maar er zijn ook weken dat ik een uur van mijn vrije tijd moet opgeven(doet ze zelf ook natuurlijk) maar kijkt het alleen vannuit HAAR perspectief waardoor jij niet belangrijk ben (tenminste zo voel ik dat).En als er altijd tegen je gezeurt wordt,word je ook heel negatief waardoor ik boos werd en de deur dichtsmeet en wegliep omdat ze me ALWEER ff snel wou afhandelen waardoor ik met Eem urgent probleem aan de kant wordt geschoven voor jawel SERIOUS REQUEST.Dit gaat namelijk over cijfers en dus mijn toekomst,maar interesseert haar miet veel geloof ik.Ook noemt ze kinderen LUIE DONDERS als je niet VRIJWILLIG mee wilt werken omdat het dus de hele tijd aan je hoofd gepraat waardoor we gek worden.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.