kan je nog in de zomervakantie van school veranderen?
hallo ,
ik wil vanwege iemand die ik persoonlijk ken en weet dat hij mij gaat pesten niet meer na de zomervakantie weer een jaar in de klas zitten .Ik heb dit al aangegeven bij de schoolleiding dat ik niet met hem in de klas durf of dan nog naar school wil maar de school heeft tot op heden nog steeds niet gereageerd. Ik had in de mail gevraagd of ik naar een andere klas overgezet kon worden(havo/vwo) en zelfs na weken tijd geen reactie . zelf zou ik dan naar een andere school willen omdat er bij ons met het aankomende jaar maar 1 havo klas is
kan je met een havo advies naar havo/vwo ? en wat zou ik eraan kunnen en moeten doen ????
groetjes
Toegevoegd na 1 dag:
ik heb trouwens een mail gestuurd naar een afdelingsleider en mijn nieuwe mentrix . die hebben allemaal een eigen mail waarop je in de zomer vakantie gewoon kan inloggen . oftewel ze zijn erg lui op school
Hij is er wel toen op de gang gezet maar ik vind dit maar een milde straf en al helemaal niet leuk dat ik gewoon door bijna iedereen uit de klas ben uitgelachen.Echt ik ben nog steeds heel kwaad op hem.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.