Is het mogelijk om een extra opdracht te krijgen voor school?
Ik zit in de 4de klas en ik sta (voor mijn doen) best wel laag voor Engels. Ik sta een 6, maar ik ben bang dat het nog meer zal gaan kelderen. Laatst moesten we een heel boek uitlezen en zouden we daar vervolgens een toets over krijgen. Ik had heel braaf het hele boekje uitgelezen in de meivakantie. Na de vakantie besloot ze opeens dat het niet meer doorging, wat echt verschrikkelijk stom was. Nu krijgen we bijna alleen maar luistertoetsen, en dat is niet mijn sterkste kant. Ik ben daarom ook best wel ongerust en weet niet wat ik het beste kan doen. Is er een mogelijkheid dat ik tegen mijn docent vertel of het mogelijk is om en extra opdracht te maken? of kan dat niet?
Je wilt horen en begrijpen vervangen door iets anders, om een goed punt te krijgen.
Wanneer je gesproken engels niet begrijpt, dan zul je daarop moeten oefenen.bijv : Kijk engelse series en plak de ondertiteling af.
Ik wil niet gratis punten krijgen, maar juist extra hard werken, zodat ik het wel degelijk kan verdienen. Niet zo snel een negatieve kant bedenken a.u.b. Ik merk dat u dat alleen maar in gedachten heeft :) Het gaat mij niet per se om de punten. Je kan iemand ook niet altijd hetzelfde geven, want als ik goed of slecht ben ik Engelse luistertoetsen, betekent dat dan dat ik daadwerkelijk slecht of goed in Engels ben?
Wanneer je zwak bent in luistertoetsen, dan lijkt het me zinnig dat je daarop oefent.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.