Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe werk ik netter?

hallo, mijn wiskunde, Duits, scheikunde en natuurkunde docenten zeggen dat als ik netter zou werken ik elke toets 1 tot 3 punten hoger zou halen. heeft er iemand tips voor me?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
gaat het dan om slordig schrijven of iets anders? dan weet je beter waar je aan moet werken

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je schrijft ook dat je ongeorganiseerd bent en ik begrijp dat je intelligent genoeg bent.
In dat geval is ‘t een kwestie van RUSTIG werken, niet haasten, als je jezelf betrapt dat je te snel wilt: gas terugnemen, diep ademhalen, neem de tijd.
Je creëert de chaos “gelukkig” zelf, dus heb je het ook zelf in de hand om meer structuur aan te brengen. Dat zal niet direct lukken, maar hoe meer je jezelf bij de hand kunt nemen, hoe beter het zal gaan.
(Lees meer...)
SimonV
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedanktm

Andere antwoorden (3)

Goed je aantekeningen bij houden, het opgedragen huiswerk maken en voor toetsen wel een paar dagen van te voren leren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat doe ik altijd maar ik ben daarin ongeorginaseerd. ook op toetsen
Ritsuka
11 jaar geleden
kun je geen huiswerkbegeleiding aanvragen?
Beter controleren wat je gedaan hebt. Je spullen en aantekeningen in orde hebben, duidelijk schrijven. Dat lijkt mij een vooruitgang op je studieresultaten, maar vraag het je leraren, dan weet je zeker dat je doet wat zij van je verwachten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Opletten en nadenken bij wat je doet. Zorg dat je werk er verzorgd uitziet. Dus rechte lijnen als je voor wiskunde of natuurkunde tekeningen moet maken. Zorg dat de vergelijkingen met scheikunde kloppen. Lees de vragen goed en denk niet te snel dat je de vraag snapt, of dat je leraren wel snappen wat je met je antwoord bedoelt.
Niet denken dus: als ik de eindstap opschrijf, is het genoeg, ook tussenstappen vermelden.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing