Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel vraagt een student gemiddeld per uur voor het geven van bijles in taalvakken?

Voor docenten die bijles geven ligt het tarief vaak tussen de 20 en 30 euro per uur.

Toegevoegd na 11 minuten:
Ikzelf ben een student van 20.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Wat ik zo her en der om mij heen heb gehoord is 5 euro voor tot en met een jaar of 15/16 van de bijlesgever en 10 euro en meer voor oudere bijlesgevers.

Studenten zouden richting de 12,50/15 kunnen gaan.

Dit alles afhankelijk van je kwaliteiten en natuurlijk ook eventuele reistijd etc.

Toegevoegd na 10 uur:
Als je 20 bent zou ik toch zeker 12,50 vragen en misschien afspreken dat bij gebleken geschiktheid (cijfers gaan omhoog) je 15 vraagt. Of je begint bij 10 en gaat omhoog naar 12,50. Dat stimuleert ouders om het met je te proberen (no cure no (nee minder) pay)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak hebben middelbare scholen ook een lijst van leerlingen die wel bijles willen geven. Vaak worden deze leerlingen (meestal vwo5&6) gevraagd door de docenten omdat ze uitblinken in een bepaald vak. Deze leerlingen vragen bij ons op school 7 euro per uur. Dit gaat via de decaan

Informeer eens bij de decaan bij jou op school
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een tijdje bijles gehad in wiskunde van een studente aan de TU Delft. Zij kreeg dan ongeveer 15 euro voor een uur tot anderhalf uur.

Het betaalt op zich best lekker. Ik ken ook studenten die met de universiteit afspreken om een collegezaal apart te houden voor "bijles" in wat grotere groepen. Die mensen vangen per student zo'n 20 euro voor een sessie van 4 uur. Tel uit je winst als er een mannetje of 20 zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing