Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe veel Engels leren Nederlandse kinderen als ze 3 maanden op een gewone Engelse school zitten?

Ik wil graag met mijn kinderen van 11, 13 en 14 drie maanden naar Engeland. Mede vanwege het leren van Engels. Maar voor alle inspanningen en kosten zou ik graag willen weten of het de moeite waard is. Dus hoe goed leren ze eigenlijk Engels? Ik begrijp dat alles is meegenomen maar het moet wel substantieel zijn. Dank! (oh ja, ze hebben geen talenknobbel, net al ik).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Normaliter zou je in normale gevallen pas na een half jaar resultaat kunnen verwachten dat ook substantieel zoden aan de dijk zet.

Verder is het afhankelijk van de hoeveelheid taalaanbod en of ze het goed oppikken. Omdat ze met zijn drieën zijn zullen ze waarschijnlijk onderling ook veel Nederlands blijven praten. Dat is niet bevorderlijk voor het leren van het Engels.

Dat neemt niet weg dat het verhuizen en het zoeken naar nieuwe vriendjes ingrijpend is in een kinderleven. Ook die shock heeft invloed op het willen leren van de taal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: