Van VMBO K (landbouw) naar HAVO (LOI) is dat mogelijk?
Ik heb in 2009 mijn VMBO K Landbouw afgerond met Duits en agrarische economie als extra vak. Ik ben daarna beveiliging gaan doen, maar dat werd niks. Daarna SMD geprobeerd, ook dat was het niet. Nu al een jaar thuis zitten en niks te doen hebben. Elke maand andere ideeën over wat ik wil gaan doen. Dus een brede interesse, in principe handig, maar als het op een opleiding kiezen neer komt dan is het echt niet leuk. Ik wissel iedere maand van keuze, dan weer de dieren en dan heb ik weer zo iets van nee schilderen, of nee, luchtmacht. Het is echt heel verschillend. Nou ben ik dus getipt door een paar vrienden van mij, die kwamen met de suggestie ga eens kijken voor HAVO. Ik heb dat gedaan, en kwam er al gouw achter dat LOI het beste bij mij past. Ook omdat ik eigen huis en alles heb dus ik werk fulltime. Maar nou heb ik LOI een mail gestuurd met de vraag of het mogelijk is dat ik van VMBO K zomaar de HAVO kan gaan doen, helaas nog geen antw opgehad. Dus nu mijn vraag hier.
Is het mogelijk om van mijn VMBO K naar de HAVO te gaan bij het LOI?
Let wel, ik ga geen hele dage school meer volgen, het werken bevalt mij het beste.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.